Gammalt inlägg (från 20090816)

Hmm… 8e aug. Det är ett tag sedan. Kanske borde vara dags för en uppdatering?

Det är alltså 8 dagar sedan. Vad har jag gjort sedan dess? Det var i lördags för en vecka sedan… Oj vad jag är dålig på att komma ihåg saker. Jag vet att jag har varit på InfoKomp och planerat distanskurserna. Vet dock inte när det var. Jag och Piotten har varit på bio. Det vet jag var i torsdags, efter många om och men.

Idag har jag vunnit två auktioner på Tradera. Båda gick på totalt 14 kr inkl frakt.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 9 December, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

