Gammalt inlägg (som inte blivit upplagt ännu, från 20090508)

Nu sitter jag hos Sandra och tittar på Så ska det låta. Har precis ätit mat.
Blev veggotacos. Det var gott.

Nu snaskar vi ostkrokisar och jag dricker Loka. Köpte lite godis med.
Och ja, lite. Bara lite. Tillräckligt för att inte bli illamående =P

Idag kom jag inte heller upp till 10 000 steg. Suck. Jag kommer inte göra
det på ett bra tag tror jag. Känns inte så. Jag kommer upp i ynka 9000 idag.
Men det är det mesta sen jag skaffade stegräknaren. Suck suck suck och ännu
mera suck.

Jag, Sandra och Annika gick på stan idag, fikade på Waynes och gick runt lite
på stan. Sen gick vi till henne, spelade lite yatzy, drack te och umgicks. Det var
trevligt. Sen tog jag och Sandra bussen till Sätra och nu är vi här hemma hos
henne och umgås.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 9 December, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

