I folkviseton (gammalt inlägg från 20090311)

Jag har blivit förälskad.
Gillar denna låten/dikten otroligt mycket.
Sååå fin

Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter
Min lycka är din
din lycka är min,
och gråten är min när du gråter

Kärleken är så förunderligt stark,
kuvas av intet i världen
Rosor slår ut ur den hårdaste mark,
som sol över mörka gärden

Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar
Men dig vill jag följa i vinter och vår
och alla min levnads dagar

Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter
Min lycka är din
din lycka är min,
och gråten är min när du gråter

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 9 December, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

