Ryggjävel!

Jag har fortfarande ont i ryggen. Dock inte lika illa som för ett par dagar sedan. Tack gode gud för det!

Jag har varit i kontakt med IKEA också. De ska gå vidare med mitt ärende vidare till deras försäkringsbolag. Skönt att det händer saker! Nu måste jag bara kolla upp ryggen så jag har bevis att ge dom. Lite drygt men självklart fullt förståeligt.

Nu har jag mest problem när jag ska sova. Min säng är verkligen dålig för min rygg har jag märkt. Synd, för det är något jag inte kan göra något åt :/
Det här med ryggen har förstört mina dagar senaste tiden. Det är inte kul att behöva planera allt man gör utifrån ryggen. Men ja, så är det iaf.

Nu ska jag ligga och vrida på mig i sängen nån timme till innan jag hittar ett bra läge som jag kan somna i. Klockan är nu 03:15 :/ Wish me luck!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 15 December, 2011, in Je gatt lut ikull me nalta, livet and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

