Stort och äckligt minus!

Jag måste bara få klaga nu. Jag satte mig på bussen på Vasaplan idag strax efter 17. Bredvid mig sätter sig en dryg kvinna. Jag satt lite på snedden på grund av att det var väldigt trångt där jag satt och mina ben är ganska långa så jag får ont i knäna om jag sitter rakt fram. Hon brydde sig inte om det utan satte sig bara bredvid mig, utan att fråga om det var ok. Det stör jag mig väldigt mycket på. Man kan väl iaf vara artig? Och inte nog med det. Hon var rökare också. Hon hade rökt precis innan hon klev på bussen och jag fick världens kräkreflex när jag kände hur hon stank. Huvudvärken jag hade tidigare på dagen kom tillbaka som en explosion. Nu, 30 minuter senare har jag fortfarande ont i huvudet och jag mår illa. Varför finns det såna som henne? USCH OCH FY!

Nej, nu ska jag ta en latte och slösurfa lite innan det är dags för kvällens bowling.
Tjo!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 6 February, 2012, in Allmänt and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

