Sömnlösa nätter

Jag hatar sömnlösa nätter. Börjar bli alldeles för många nu. Visserligen förstår jag varför det är så nu inatt. Klockan är 03:12 och jag har inte somnat än. Tidigare idag (eller ja, igår) sov jag en stund. Närmare två timmar tror jag. Hade sån förbannad mensvärk att jag inte ville/kunde vara vaken. Men pga det ligger jag nu vaken. Lite synd eftersom jag ska vara uppe till 10:03 då melodikrysset börjar. Jag MÅSTE vara vaken då. Finns inga undantag. Brist på sömn ska jag inte skylla på. I värsta fall får jag sova efteråt. Missar jag krysset är jag arg på mig själv. Det har hänt ett par gånger. Max 10 gånger de senaste fem åren.

Aja. Mensvärken är kvar iaf. Så jag hoppas jag får sova snart. Förutom melodikrysset har jag en annan sak inplanerad i morgon och då måste jag vara pigg.

G’natti gnocci!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 18 February, 2012, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

