Prinsessan

Ja, jag tänker också gissa på namnet. Bara för att. Har sett att det pågår många gissningslekar där man ska gissa vad Victorias och Daniels dotter ska heta. Jag har inte läst något förslag så därför kan jag inte ha snott min gissning. Jag gissar på att hon kommer heta Alice Beatrice.
Så. Då har jag sagt det.
Det var allt för mig.
Tjo!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 23 February, 2012, in Allmänt and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

