Läskigt!

Jag har varit med om något väldigt udda…
När jag vaknade idag hade jag minnesluckor från gårdagen. Det är bara det att jag inte drack igår.. Så jag vet inte riktigt hur jag kan ha haft minnesluckor. En sak minns jag dock från igårkväll, och det var att jag var ganska trött runt 22-tiden. När jag satt i soffan blundade jag till en liten liten stund. Kanske 30 sekunder. När jag sedan öppnade ögonen så snurrade rummet och jag kände mig yr. Kände att huvudet var tungt. Sen tror jag att jag somnade om. Nästa gång jag vaknade var klockan 07:30 på morgonen… Då gick jag och lade mig i sängen. Nästa gång jag vaknade var klockan runt halv tolv.

Läskigt!

Kanske inte är direkta minnesluckor… Men det känns så iaf

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 7 March, 2012, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

