Uppdatering

Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade. Anledningen till det är att jag haft ganska mycket att göra på sistone. Är upptagen vardagar 8:30-16:00 samt måndags- och torsdagskvällarna. Under resterande tid ska jag fokusera på massa annat. Det som tar mest tid nu är hela köret med Arbetsförnedringen. Först var det 5 veckor till och från med VK’s reporter. Men då artikeln inte har gett den respons vi önskat så har vi gått vidare och just nu gör vi något vi båda inte trodde vi skulle göra. Trodde inte att det skulle bli så stort. Om ni inte vet vad jag pratar om så kan ni ringa och fråga om ni är intresserade. Men annars märker du förhoppningsvis av det förr eller senare.

Bowlingen går rätt bra nu måste jag väl erkänna. Har börjat spela två gånger i veckan istället för en gång som det var tidigare. Jag tycker det verkar ge resultat och det är mycket roligare att spela. Både på träning och match. Synd bara att jag bor i den delen av Sverige där dambowling inte existerar. Måste bege mig till sydligare breddgrader för att lyckas och det är jag inte redo att göra just nu.

Nu är jag riktigt arg och sur pga dagens bravader. Och under kvällen tog P4’s program Karlavagnen upp temat LÄRARE och jag kom och tänka på hur jag hade det i fyran till sexan. De värsta åren i mitt liv och allt pga satkärringen Inger Eriksson som jobbade på Grååsens skola fram till dess att den lades ner (2004). Jag hade henne som lärare (eller ska jag säga mobbare?) 1994-1997. Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden och polisanmält henne. Är det för sent att göra det nu? Händelsen jag tänker på (som jag vill polisanmäla) utspelade sig, tror jag, 1995/1996. Någon som vet vad som gäller med polisanmälan så långt efteråt får gärna höra av er.

Jag vill att min kropp ska vara lika stark som mitt självförtroende

Posted on 27 March, 2012, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. :((

    Jag tror tyvärr att preskribitionstiden (stavning??) har gått ut när det har gått så många år, men ring till polisens växel och be om information och hjälp att bli kopplad till rätt ställe. Eller gå ner på stationen och be om hjälp direkt där, det som känns bäst för dig. Är det för sent, ja men då vet du iaf att du försökt ♥

Leave a Reply

