Städa

Idag har det städats hemma hos mig. Tack för hjälpen mamma och mormor! Det ser faktiskt bra ut hemma nu. Visserligen en hel del kvar att göra. Men det värsta är redan gjort 🙂

Jag tror också jag har öroninflammation. Det är synd om mig. Fjärde dagen nu. Börjar bli less. Tror jag ska till vårdcentralen i veckan om det är kvar. Går inte att ha det såhär. Usch!

I morgon är det mysfrukost hos mig med mamma och Maria. Vi ska dricka Guldrutans kaffe. Hoppas det är lika gott som mamma säger. Annars får jag skälla på henne. Det var pga/tack vare henne som jag och Maria lade ut 200kr för kaffet.

Just nu dricker jag fulöl (Bellman 6,0) och funderar på när jag ska gå och lägga mig. Väntar en heldag i morgon med roliga aktiviteter tillsammans med mamma och Maria. Dagen avslutas på kvällen hemma hos mig med god ost och korv från DUÅ och till det dricker vi Castillo de Molina. Åh vad jag längtar!

Nu blir det en öl till eller två. Sen sängen. Men först toa!

G’natti gnocci!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 8 June, 2012, in Allmänt, Öl, livet, Mat, Shopping, Tankar och åsikter and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

