Det här med drömmar…

Jag måste bara berätta lite om min senaste dröm.
Ha i åtanke att allt jag skrivit nedan var bara en och samma dröm.

Min dröm innehöll följande:

  • Jag körde en Ford KA till Hörnefors
  • Lunch med mamma och jag tror det var Curt
  • Middag hos familjen mamma och Curt (?) hälsade på
  • En kyrka
  • Strippande dvärg klättrandes på en staty
  • Mitt ex P
  • Statyn föreställde Ganesha med röda laserögon
  • När jag tittade in i ögonen så gick det som en stöt genom hela min kropp och jag blev illamående
  • Bråk i korridorslägenheten på övervåningen (i kyrkan) med bland annat en sax som vapen
  • En bil som körde över en GB Big Pack-förpackning som låg upp och ner som även hade en tom ölburk under sig
  • En Annika (som jag inte vet vem det är, ingen Annika som jag känner irl)
  • Glömd plånbok
  • Syster Sandra som bjöd på mjukglass
  • Sarong med ben (ja, ni läste rätt)

Ja, detta är vad jag kan komma ihåg. Och ja, allt var en och samma dröm. Har aldrig kunnat komma ihåg en dröm såhär noggrant förut. Jag har dessutom varit vaken i 1,5h och kommer ändå ihåg. Kommer bli kul att kolla tillbaka och läsa detta om ett par månader eller år.

Strange!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 18 June, 2012, in Allmänt, Funderingar, livet, Tankar och åsikter, Underhållning and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

