Jag erkänner…

Ja. Jag erkänner. Jag är beroende. Beroende av sockar. Kan inte hjälpa det. Det bara fortsätter och fortsätter. Men jag är glad över att det inte är någonting som inte kan skada mig 🙂

Det är som ett konstigt men hälsosamt beroende.

Innermått på lådan som sockarna ligger i (IKEA Malm 6 lådor):

Bredd 72cm
Djup 43cm
Höjd 16cm

20120619-003609.jpg

Yes. I admit it. I’m addicted.
I’m addicted to socks. Can’t help it. It has no ending. Keeps going and going. But I’m glad it’s nothing that can damage me 🙂

It’s kind of a strange but healthy addiction 🙂

Inner dimensions:

Width 72cm
Depth 43cm
Height 16cm

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 19 June, 2012, in Allmänt, livet, Tankar och åsikter and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Hej, Jag är också beroende av strumpor och har köpt jättemånga 🙂 Kan inte du fota dina fötter med dina strumpor på dig lite mer? Typ som dagen strumpor?

  2. Absolut! Det ska nog gå att lösa. Om jag kommer ihåg 🙂 Gör du samma sak då?

Leave a Reply

