Ajaj. Ojoj.

Jag har ont i tummen. Skulle laga jethegod mat ikväll och påbörjade så fint. Sen när jag skulle hacka till garneringen (kruspersilja och vitlöksgräs) så hann jag inte hacka länge innan blodet började rinna. Hade lyckats hacka mig i tummen. Dock inte så att fingertoppen lossnade, men något så när. Det gör ont. Jag känner i alla fall att jag har en tumme, och det är ju bra. Har dock rejält ont och ibland pulserar det så mycket att det känns som att jag har feber (fråga mig inte varför, det bara är så). Men egentligen gör det inte så extremt mycket, jag har ju nu en extremt bra ursäkt för att ha ett Batman-plåster på tummen. Yay mig!

Och på tal om Batman. Idag (fredag) ska jag och mitt ex gå på bio och se The Dark Knight Rises på bio. Jag såg Batman Begins natten till torsdag, och vi kommer se The Dark Knight precis innan bion. Det kommer bli en bra början av helgen verkar det som. Tyvärr så slutar helgen med att jag lämnar Uppsala. Men men… Man kan inte få allt man vill här i världen.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 27 July, 2012, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

