Psykeltur

Jag tog en liten psykeltur nyligen. Skulle ändå hämta ut ett paket på ICA Superteg *far ut med armarna som en riktig superhjälte* så jag passade på att leta efter lite cachar. Hade planerat in fyra stycken. Ja, det var planen. Åkte till fyra ställen också, men hittade bara på två. De två första var extremt svåra med tanke på området och mugglare, så får försöka hitta dessa senare. Efter dessa två, icke funna cachar, psyklade jag iväg till ICA och handlade mat och hämtade mitt paket. På väg hem igen hittade jag en cache vid Umeå Arena och en vid vattentornet. Kändes skönt. Hade varit drygt att komma hem, letat efter fyra och inte hittat någon. Men jag hade tur och fick med mig två st iaf. Nu har jag precis mätt upp psykelturen på Eniros kartor och såg att det egentligen inte blev en sån liten tur ändå. Blev närmare 8,6km. Och jag dog inte. Underbart ju! Fick bara ett antal myggbett på köpet. 10 st på bara axlarna. Gah!

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Men hittar säkert på något.

Tjosvejs vettja!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 31 July, 2012, in Geocaching and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

