Det blir sällan som man tänkt sig

Det har jag fått bevis på idag. Klockan är nu 01:55 och jag har precis kommit i säng. Har jag suttit uppe och slösurfat? kanske ni tänker. Men nej. De senaste tre timmarna (nej, jag skojar inte) har jag ägnat åt jobbsökande och sånt som hör till. Suttit och klippt och klistrat, skrivit och suddat, mailat och sparat. Mycket arbete helt enkelt. Konstant i tre timmar.

När jag ääääntligen var klar och hade stängt av datorn, då jag precis var på väg att lägga mig, ja då kommer jag på att jag har tvätt att hänga. Suck! Men ja, det måste göras. Så då fick jag göra det också.

Nu ligger jag äntligen i sängen och ska snart sova. Sköööönt! Jag längtar redan efter frukosten, och kaffet! Inte att förglömma. Kaffet är det viktigaste.
I morgon (eller ja, idag då) ska jag ut på lite ärenden. Utöver det så är det packning som gäller. Får se hur mycket det blir. Men jag tippar på att jag få ägna en timme till det. Mest för att fundera på vad som egentligen skall med. Och när packningen är klar ska jag fundera på vad jag har glömt.

Måste packa sängkläder och handduk. Inte glömma bort det! Tror jag packar direkt efter frukosten så jag inte glömmer. Och då har jag hela dagen på mig sen att fundera på om det är något jag har glömt. Smart där! Ja, ibland händer det. Dock inte allt för ofta. Men man ska inte heller missbruka smartheten, då kanske den försvinner. Aha mhm!

Usch vad jag babblar.
Märks det att jag är trött?

God natt!

20120807-021609.jpg

20120807-021625.jpg

20120807-021640.jpg

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 7 August, 2012, in Allmänt, Je gatt lut ikull me nalta, livet, Tankar och åsikter and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

