Facebook offline

Glömde lite saker
UPPDATERAD VERSION 20120807

Jag åkte till Uppsala den 7e juli. Skulle vara där en vecka och sen åka hem. Men det blev ändrade planer och jag åkte ner till mamma med bihang i Kil istället, den 14e. Min syster Maria skulle komma dit på fredagen efter, 20e. Hon fick inte veta att jag var där, så vi fick ljuga lite och jag kunde inte skriva på Facebook vad jag gjorde under den tiden. Så istället för att uppdatera Facebook med statustar och bilder så skrev jag ner statusrader i en bok, och nu tänkte jag skriva ner allt i ett blogginlägg. Nån bild kanske slinker med också.

Måndagen 16e juli – 16:52
Nu iväg till X-näshallen för att rullla lite.

Måndagen 16e juli – 18:40
Pappa, skulle hälsa från Nettan.

Måndag 16e juli – 19:40
Jag lagar kyckling för första gången i mitt liv nu.

Måndag 16e juli – 22:10
Åh nej! Inte fröken Ståhl!

Måndag 16e juli – 22:20
Phew! Det var inte hon 😀

Tisdag 17e juli – 07:52
De här är medium. De kan jag ju inte ha.

Tisdag 17e juli – 07:55
Vad är farinsocker gjort på? Jag tror att man har slaktat farinsockerdjuret. Vad tror ni?

Tisdag 17e juli – 08:05
Nej. Det här går inte längre. Nu har de börjat dricka Gevalia här. Får bli en tur till affären snart för att köpa riktigt kaffe.

#START UPPDATERING#

Tisdag 17e juli 08:22
Helikopter i Kil. WTF?
Action på hög nivå

Tisdag 17e juli 08:30
Sådär. Nu är ordningen återställd. Maria, när du kommer hit får du kaffe som faktiskt är drickbart. 🙂

#SLUT UPPDATERING#

Tisdag 17e juli – 10:03
Wohoo! Jag bryggde Zoegas Black Velvet och Curt tog en kopp. En liten stund senare säger han: ”Therese, det här var gott kaffe”. Yay! Mission accomplished.

Tisdag 17e juli – 10:09
Verkar luta mot minigolf i Sunne i eftermiddag. Woop! Äventyrsgolf – Here I come!

Tisdag 17e juli – 10:16
Shortsradio? WTF?!

Tisdag 17e juli – 11:41
Woop! Har beställt två Oppigårds Indian Tribute till lokala systemet. Hoppas jag hinner få dom innan jag åker härifrån (måndag). Hon trodde att de skulle komma dit på torsdag eller fredag, så jag håller tummarna.

Tisdag 17e juli – 14:53
Haha! Mamma hatar när jag kommer hit som en besserwisser och det visar sig att jag har rätt.

Onsdag 18e juli – 07:53
Klockan är innan 8:00 och jag har redan startat en tvätt. Fan vad jag är duktig.

Onsdag 18e juli – 08:03
Måste göra besök till det gröna apoteket idag. Det är ölets dag idag och det vill jag ju fira.

Efter 18e juli kl 08:03 tröttnade jag på att skriva för hand, så då blev det inget mer.
Njut av att titta på bilderna nedan från veckan som var.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 7 August, 2012, in Allmänt and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

