Nöjd

Jag känner mig ganska nöjd med tisdagen. Bortsett från att jag var iväg och letade fyra cachar men hittade ingen 😦

Jag är ganska lat av mig i vanliga fall och det har resulterat i att jag ofta har berg med disk. Så var det nu också. Fram till lunchtid. Då stod jag och diskade nån timme. Diskstället blev fullt och jag tog en paus. Och jag är som sagt lat. Tog paus på… 11 timmar.

20120808-014331.jpg

Under denna tid packade jag. Dock inte allt. Blir en sista-minuten-packning när jag vaknat igen. Men känner jag mig själv går det på en kvart, om inte mindre. Nu har jag dock ett problem med att jag har för lite plats i väskan och jag vill inte ta med mig ytterligare en. Hmm… Får fundera ut någon bra lösning.

Precis innan jag lade mig diskade jag igen. Denna gång i ca 50 min. Anledningen till varför jag tycker det är så drygt är för att jag är så otroligt noga och därför tar det tid. Men men.. Hellre det än att jag ställer in det smutsigt i skåpen. I morgon (eller ja, idag) blir det ett sista ryck med disk sen är jag klar. Woop!

20120808-014229.jpg

Och just ja. Var in till arbetsförnedringen också och pratade med dem. Fick faktiskt ganska bra nyheter. I och för sig dåliga också, men det var väntat. “Regeringens fel” så de kan inte göra nånting… Aja, bara att bli politiker så man kan börja tjafsa på riktigt. I morgon väntar äventyr. Wohoo! Hoppas på udda cachar också. Blir nog bra tror jag.

Nu måste jag sova så jag tar mig upp. Tror ni jag lyckas ta mig upp eller kommer jag snooza igenom alla fem gånger var?

20120808-014436.jpg

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 8 August, 2012, in Allmänt, Je gatt lut ikull me nalta, livet, politik, Tankar och åsikter and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

