Avslagen cola

Jag satt och funderade på om jag skulle iväg till affären för att köpa något drickbart. Jag har ju ingenting förutom vatten. Visst, det kan vara gott. Men var sugen på nånting med smak (utöver citron) Efter ett tags funderande öppnade jag kylen. Och vad är det jag ser längst ner i dörren? Jo! Coca-cola. Visserligen inte så mycket. Men det är ju nånting. Kanon! tänkte jag, och tog fram den på en gång. Öppnade och tog mig en klunk (hann inte ens hälla upp i glas). Men åååååh. Den var ju avslagnare än avslagast (Ja, det är ord som finns. Nu  i alla fall) Inte så jättegott. Det funkar ju, men nja.. Jag tror ändå att det blir en tur till affären. Nånting gött tycker jag att jag är värd.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 9 September, 2012, in livet, Mat and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

