Blogga med bild

Jag har läst och sett själv att det är roligare att läsa en blogg om det finns bilder med i inläggen. Och nu skriver ju jag ett inlägg och funderar på vilken bild jag ska få låta beskriva min dag. Kom fram till att jag skulle ta en ny bild då jag inte hade någon passande.

20120911-232904.jpg

Vad är detta? Ja… Inte mycket. Här brukar jag fota saker jag tycker om att fota. Men det är ju inget på bilden? Nej, just det. Så har min dag varit också. Raka motsatsen till innehållsrik. Har väl varit halvt nere också på grund av att min kropp inte känns helt hundra. Tror jag är hypokondriker. Tror jag har allt nästan. Allt från vriden ländkota till bröstcancer. Eller ja.. Jag vet inte. Men nånting har jag (inbillar jag mig) och det stör mig. Inte alls roligt 😦

Oj! Kollade på klockan nyss. Den är bara barnet (23:30) och jag ligger redan i sängen. Kors i taket! Vad har hänt med mig egentligen? Ojoj vad tokigt.
Kanske ska lägga undan telefonen och verkligen försöka sova? Kan vara bra att vara pigg i morgon. Inte varje dag jag är det.

Får se om jag får ett besök av John Blund snart eller inte. Eller kanske av en till spindel? Då kommer jag definitivt inte kunna sova på ett tag. Usch!

Natti alla tröttisar där ute!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 11 September, 2012, in bilder, Je gatt lut ikull me nalta and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Jag är likadan, eller ja.. Kanske inte riktigt. Men jag är övertygad om att något är fel med mig, men jag kan inte sätta fingret på vad det är eller varför. Jag känner bara att inom några år så kommer jag nog få en dom om en sjukdom som inte går att bota..

Leave a Reply

