Festina lente

Länge sedan jag bloggade nu. Det har hänt en hel del sen sist. Festina lente säger ganska mycket om mitt liv nu.

Nu ligger jag i soffan (sovit i soffan några dagar nu för att få lite omväxling) och tittar på tv. I morgon ska jag iväg och blir borta litet tag. Skönt att komma bort lite och göra annat. Det är absolut inte så att jag inte gillar att vara på praktiken, det är jättekul. Men det är påfrestande på kroppen. Hoppas kunna lösa det så fort jag fått svar från magnetröntgen. Men nu blir det att åka iväg och få annat att tänka på.

Nu ska jag slappna av och hinna sova innan karusellen drar igång.

Natti

20121022-003733.jpg

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 22 October, 2012, in Allmänt, arbetsförmedlingen, Je gatt lut ikull me nalta, livet and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

