Present #6

Presenten jag skriver om idag är ett lock till Clever Coffee Dripper. Googla det om ni inte vet vad det är. Locket gör att värmen håller bättre. Jag har tidigare använt en tallrik/assiett men det är krångligt. Det är inte helt tätt och sen blir hela tallriken/assietten tokvarm och det är lätt att bränna sig. Så denna present är mycket välkommen i mitt hem. Min syster Maria fick en i julklapp och jag blev avis. Men sen när jag fick en egen så blev jag glad igen =)

Lock till Clever coffee dripper

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 6 January, 2013, in Present and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

