Present #10

Ok, för att förstå denna present måste jag berätta en sak först.
Jag har haft trasiga skor ett tag nu pga att jag har för breda fötter för dess längd. Båda skorna har hål på sidorna. Jag har länge pratat om att jag ska köpa silvertejp och laga (innan jag köper nya) så jag inte fryser ihjäl nu när det är kallt ute men också för att slippa att snö och annat kommer in i skorna.

Så, nu vet ni det. Vad fick jag i present då? Jo, silvertejp och superlim. Superlim är alltid bra att ha =)

Superlim och emergency shoe kit repair

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 10 January, 2013, in Present and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

