Presenter – The final

Ja, nu kommer det sista inlägget om mina presenter. Sad, but true… Eller nåt sånt.

Länge har jag velat ha denna tröja. Min far hade den hemma ett tag, sen hade min mor den. Pappa hade den efter henne, igen. Men nu är den i min ägo och det kommer den vara för evigt!

Brynäströja

Och så har jag fått en plastpåse. Bara för att retas, misstänker jag. Ja, den har sin plats hemma hos mig =)

FBK kasse (2)

Fick också två stycken magneter. Inplastade när jag fotade dom. De hänger prydligt på mitt kylskåp (med plasten på XD)

Magneter

Fick diverse skivor av min mor som hon fick av min far i julklapp. Lite komiskt med tanke på att en av dom redan var min från början =P

skivor

En kanonpresent! 1800 kr i bidrag för nya skor. Det behövdes verkligen! Jag köpte ett par skor av märket Jack Wolfskin. Har haft dom sen i fredags och kunde inte vara mer nöjd. Underbara skor!
(OBS! Skon på bilden har ingenting med skorna i verkligheten att göra)

Skopengar

Fick kortet nedan av min äldsta syster, Maria. Hon pysslade ihop den själv ♥

Therese 25

Ett annat kort jag fick var det nedan. Det skriker Therese om det, tycker jag. Me like!

Grattis

Sista presenten jag fick var faktiskt något jag fick i år, i efterskott. Fick nästan 5,5 kg prinskorv. Varför? Ja, först och främst för att det var billigt. Men det är också bra att ha hemma i frysen ifall man inte har något annat eller inte orkar gå och köpa annat.

prinskorv

Nu tror jag att jag har skrivit om ALLA mina presenter (om jag inte har fått med allt, säg till!) Jag måste säga att år 2012 var det bästa året sett på julklappar och presenter som jag har fått. Jag är mer än nöjd och hade inte ens kunnat hoppas på sså mycket och så BRA grejer.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 16 January, 2013, in Allmänt, Present and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

