Förkylning sucks

Varför ska man äta mat när det bara gör ont? Okej, om det är jättegod mat kan det vara värt det. Men nej, enkel och tråkig mat vill jag inte äta. Och jag har inget jättegott hemma så då struntar jag i maten just nu. Ja, så gör jag.

Annars då? Ont i halsen och huvudet. Trött. Gillar inte att vara hemma när jag borde vara på praktikplatsen. Gah! Och i helgen ska jag spela en tävling i Skellefteå. Bådar gott!
Not

Nä, måste återgå till att göra ingenting och hoppas allt blir snäppet bättre.

Leverpastej!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 11 April, 2013, in Funderingar, livet and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

