Handla online

Jag har handlat online många gånger. Alldeles för många gånger. Men tack vare det så vet jag hur man lätt kan hitta rabattkuponger och därmed slippa betala fullt pris. Dock funkar det inte på alla sidor, men de flesta.

Jag fick pengar i present senast jag fyllde år för att köpa nya vinterskor. Jag gick in på zalando.se och hittade ett par riktigt bra skor. Tack vare att jag hade rabattkupong fick jag 10% rabatt. Så istället för 1485kr fick jag betala 1336,50kr istället. Vilket kap! Hitta rabattkuponger du med!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 31 May, 2013, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

