The botten is nådd?

Jag har insett att det finns alldeles för få genomgoda människor. Det finns ett par i Umeå, men det är inte många. Var finns de egentligen?
Det finns alldeles för många som jag måste slösa min energi på. Jag har inte mycket energi att slösa så det tar otroligt mycket på krafterna. Ska det vara meningen att något varje dag får mig att nå botten? En liten skitsak för någon annan kan bli riktigt stort för mig. Jag har inte mycket hopp kvar på något plan egentligen. Och den lilla strimma hopp jag har bryts ner av så lite. Så det minsta lilla för mig blir ganska stort.

Jag är less på det här nu. Ge mig jobb! Ge mig ett vanligt jävla svenssonliv. Jag är måttligt trött på att vara en börda för samhället. Jag får ju bara straff efter straff för att jag är lat och inte vill jobba… Dra alla över en kam! Fy fan!

I morgon är det ytterligare ett möte ang Fas3. Har redan varit på ett möte, där inget nytt sades. Har varit på så jävulskt många möten redan att det nog inte finns något nytt att säga. Men ändå, i morgon är det ett möte. Och torsdagen efter också. Jag är less!!!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 25 September, 2013, in arbetsförmedlingen, livet and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

