Önskelista

UPPDATERAD – 20140110

Ja! Nu måste jag spara en önskelista någonstans. När det närmar sig jul och min födelsedag och folk frågar vad jag önskar mig så glömmer jag alltid bort just den DÄR grejen jag verkligen skulle behöva. Så nu kommer jag samla mina önskningar här i bloggen så det är lättåtkomligt var jag än är.

Det jag vill ha är:
Presentkort på kläder av märket Craft
Presentkort på IKEA
Elvisp Tack allra bästaste Connie!!!! ❤
FULA sockar
(t.ex. sockar med budskap)
FULA muggar och koppar i alla dess former
(t.ex. kaffekopp med ansikte, denna mugg, bläckfiskmugg, espressomugg, )
Sebastian Kontorsstol från Jysk
Dr Who-saker. Nördigt deluxe! Bara att fråga Sandra och/eller Maria om tips
TardisväskaPremiummedlemskap på geocaching.com
Öronmärkta pengar till en (eller flera) tatuering(ar)
64 st (gärna svarta, INTE orangea) kakelplattor (15*15 cm)
Påslakanset
Lakan
Kuddar
IKEA Malm byrå
IKEA Malm avlastningsbord
Presentkort på IKEA
Microvågsugn
Köksvåg
Fint handduksset
Kökshanddukar
Bowlingklot (eller bidrag till ett)
Mjölkkanna med pip (till lattemjölk)
iPad 3
Globalknivar
Grillpanna
Sittsäck
Väggklocka (den vita)
Segway

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 4 January, 2014, in Allmänt and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Påslakanet var superfint, men det är i bäbis-storlek 😦

  2. Men ååh 😦

  3. Hej!

    Vi på Blogvertiser vill bjuda in dig till vårat nätverk av bloggar där du har möjlighet att tjäna pengar genom att skriva recensioner och omdömen åt våra annonsörer.

    Blogvertiser har i dagsläget väldigt många bloggar och annonsörer, men är alltid på jakt efter nya kvalitetsbloggar som vi kan hjälpa tjäna pengar genom vårt nätverk. Att bli medlem hos oss är gratis och du kan avsluta ditt medlemskap när du vill.

    Gå in på vår hemsida http://www.blogvertiser.se och registrera dig redan nu. Har du frågor kring medlemskapet kan du mejla oss på support@blogvertiser.com.

    Med vänlig hälsning
    Zelda Ringström
    http://www.blogvertiser.se

Leave a Reply

