Note to self

Detta inlägg är egentligen för mitt eget bästa. Jag skriver detta för att jag inte ska ha en ursäkt att aldrig börja eller helt plötsligt sluta.

Jag rensade i min garderob idag och insåg att det är mycket kläder som är för små, men som jag vill använda. Nu måste jag ta tag i mitt liv och förbättra det så gott jag kan. Jag ska äta nyttigare (främst skära ner på kolhydraterna). Alltså äta mer sallad istället för pasta, potatis och ris. Ska även dra ner på alkoholen (jag är ingen alkoholist, dricker inte mycket egentligen). Ska försöka att motionera, men det kommer jag börja med senare. Redan idag, söndagen den 19e januari, ska jag börja äta bättre. 

Bort med det gamla! Tillbaka med det jag en gång hade. 

Om det är någon som vill köpa kläder av mig så är det bara att hojta. Jag har 3 kjolar, 1 klänning, 3 par byxor (ingen jeans), 32 toppar/tröjor i varierande färger och motiv. Det mesta är storlek 44 och uppåt, någon enstaka medium. Har även ett paket med trasiga byxor som jag säljer (5 jeans och ett par ljusa) ifall det är någon som behöver tyg. Har inte satt något pris på varken paketet eller de andra plaggen, så kom med bud! Bilder KANSKE kan fixas, om det är något speciellt du är ute efter. Vissa av plaggen är oanvända eller väldigt sparsamt använda, så alltså i nyskick.

Byxor till salu

Nu ska jag ta och göra middag!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 19 January, 2014, in Allmänt and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

