Handla på internet

Bra tips för dig som vill hitta fyndiga priser!

Är det något jag är bra på så är det att handla på internet. Lite för bra för mitt eget bästa måste jag erkänna :/
Att leta rabatter är jag ruskigt bra på också. Det hör väl ihop skulle jag gissa. En sida jag ofta kollar rabatter på är Rabattjakt. ( http://www.rabattjakt.nu/ ) Tack vare den sidan har jag sluppit betala många kronor.

I dagsläget finns över 1000 affärer registrerade där och 861 aktuella rabatter. Allt från kläder och skor till hotell finns. Varför inte kika in och kolla om du hittar något som faller dig i smaken? Jag köpte ett par vinterskor på Zalando förra vintern som håller än idag. De skulle kosta närmare 2000kr men jag fick dom för 1300kr tack vare Rabattjakt. Det kan man kalla ett riktigt kap! Så vad väntar du på? In och fynda rabatter!!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 12 February, 2014, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

