Du och jag, Connie <3

Jag och Connie (läs:jag) har planerat att vi ska matcha varandra till det yttersta i sommar. Vi skall köpa varsitt ex av DENNA vara för att sy en varsin kjol av. Sedan skall vi ha en varsin SÅDAN att ha när vi ligger och glassar på stranden. Sen när vi kommer hem, helt utslagna efter en hel dag på stranden, så däckar vi i varsin säng men som har matchande sängkläder. Låter inte det som en bra idé! Snyggt var det ju också. Vi kommer rocka stranden (och sängarna) med detta! Det tror jag starkt på.

Du och jag, Connie. Du och jag! ❤

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 29 March, 2014, in Allmänt, Je gatt lut ikull me nalta, livet and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

