Leka med smink

Ni har valt själva att läsa min blogg, så om ni tycker att jag skriver strunt… Ja, det är inte mitt problem. Du behöver inte läsa om du inte vill. Jag tvingar er inte.

Jag blev sminkad av en professionell sminkös förra veckan. Fick lära mig en hel del tips som jag har börjat använda mig av. Idag tog jag före- och efterbilder för att se hur stor skillnad det blev. Allt som allt tog det ca 30 minuter att sminka. Visst blev det en stor skillnad ändå? Och det är bara en lätt sminkning. Jag blev nöjd iaf.

Leka med smink

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 21 April, 2014, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

