A Vegas wedding

Ok. Jag måste erkänna detta. Trodde aldrig att de skulle gifta sig. Än mindre i Las Vegas. En typisk 15 minuter lång (eller ska man säga kort?) vigsel i klassisk Vegas-stil. Jag tycker det är synd att inte jag fick vara med men å andra sidan hade jag inte haft råd heller. Men jag förstår dom och accepterar deras beslut till fullo. Bilderna är otroligt fina och jag blir så glad för deras skull. Det tog bara 5 år, 7 månader och 9 dagar sedan förlovningen. Har inte sett ett par som passar bättre tillsammans än dessa två. Nu väntar jag bara på att bli moster. Kom igen nu syster! Jag vill ha någon att köpa rosa Hello Kitty-kläder till 😀

Älskar er båda och önskar er all lycka i framtiden!

<3

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 15 July, 2014, in Allmänt and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

