Östersund dag 3

Då har jag flyttat till Östersund. Det känns lite ovant, men faktiskt otroligt mycket bättre än vad jag väntade mig. Det kommer ta en evighet att få ordning på lägenheten och alla mina kartonger jag har, men det är en petitess. Det finns de som har det värre. Jag har en jättefin lägenhet, jobb och snart många nya vänner också. Det kommer bli jättebra det här!

Det är klart att jag saknar syster, mormor och vännerna i Umeå. Men ibland måste man röra på sig. Nu när jag fick ett riktigt bra jobb så hoppas jag att det var rätt beslut. Umeå finns kvar. Alla som jag håller nära är mer än välkomna att hälsa på mig.

Igår var det den 28e september och världens bästa mormor fyllde år. Tyvärr kunde jag inte vara på plats och fira henne. Men jag ringde henne igår iaf. Jag och min syster var till henne för ett par veckor sedan och firade henne i förväg också. Vi syskon (och kusiner då) har världens bästa mormor. Finns ingen som är så fin som henne. Hon har ett hjärta av guld och är otroligt smart. Sen så är hon söt också =) Kortet nedan tog jag förra året när vi var och firade henne.

Mormor

Nä, vet ni vad?
Nu måste jag ta en dusch och utforska stan lite. Ska iväg till bowlinghallen och prata lite skit med dem hade jag tänkt.
So long, my darlings!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 29 September, 2014, in Kärlek, livet and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

