Overkligt.

Det är ett ord som cirkulerar i mitt huvud idag. Hela mitt liv känns overkligt just nu, men på ett positivt sätt. Jag är en helt ny människa nu jämfört med för ett halvår sedan. Jag är en annan person. Fast ändå fortfarande mig själv. Gamla jag finns kvar, men hon kommer bara fram när jag åker tillbaka till Umeå. När jag är här i Östersund är jag nya jag. En ny och bättre jag känns det som. Jag har fått en helt ny syn på livet. Jag har vuxit i mig själv. Det är så mycket positivt som har hänt mig sen jag flyttade hit. Bowlingen har utvecklats enormt! Jag har ett jobb som jag trivs på och där jag känner mig väldigt bekväm. Och framförallt har jag världens bästa pojkvän. Det är mycket tack vare honom som jag är där jag är idag. Han kom in i mitt liv precis när jag behövde honom som mest.

Detta inlägg skriver jag bara för att jag vill visa tacksamhet. Jag är så otroligt glad att jag är omgiven av människor som bryr sig. Som jag vet att jag kan luta mig tillbaka mot när jag behöver dem.

Tack Robert! Tack Cecilia! Tack min familj! Tack mina galna arbetskompisar!
Det nya äventyret har bara börjat och jag ser verkligen fram emot tiden som kommer!

Med förväntansfulla hälsningar,
Nya Therese

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 24 January, 2015, in bowling, Kärlek, livet. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

