Flum flum träd

Jag är på väg till jobbet. Då jag inte har körkort åker jag alltid med kollega till och från jobbet. Vi har fem mil enkel väg. Det är skog mestadels hela vägen. Kom nyligen att tänka på en sak… Jag sitter och tittar åt sidan och ser alla dessa fina, vinterbeklädda träd längs vägen. Undra hur många träd vi åker förbi varje gång vi åker till och från jobbet. Och hur kan man beräkna det? Hur långt bort från vägen får träden vara för att man ska få räkna det till de vi kör förbi dom? Jag menar, vi kör ju inte förbi träd som är en mil bort, på sidan alltså… Förstår ni hur jag tänker? Kan man bara räkna de träd man ser? Någon som har svar på mina frågor?
Hilfe bitte?

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 31 January, 2015, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

