Önskelista 2015

På allmän begäran gör jag detta inlägg.
Kanske också för att friska upp mitt egna minne. 🙂

Det jag önskar mig i julklapp/present i år är:
Vitrinskåp
Fina halsband
Fula sockar (as usual)
Bilder på släkten (gamla som nya)
Tavlor med stadsmotiv, gärna canvas
Nyckelskåp (för kanske 3-5 nyckelknippor)
Fotoramar av alla dess former, storlek och färger
Bidrag till fondtapet (vet inte vilken jag vill ha än)
Soffa, eller bidrag till en (vill väldigt gärna ha en sånhär)
Högskåp (till badrum). Gärna detta om jag får drömma lite
Knäskydd (http://www.rehband.com/se/hyper-x-knee-support)
Smink (puder, ögonskugga, mascara… ja, vad som helst i sminkväg)
Bidrag till bowlingskor (de jag har kollat på har legat på minst 2000kr st)
Bra-att-ha-grejer till hemmet (skruvar, dörrmatta, duschstång, tandborstmugg m.m.)
Inomhussandaler/inomhusskor med dämpning (avlastning för kroppen när jag står upp)
Handfatsskåp – detta eller varför inte detta? Om jag får drömma igen vill jag ha detta fina skåp
Någon form av hylla jag kan ha i köket till köksprylar. Liknande denna eller något annat praktiskt

Jag önskar mig också presentkort på ett eller flera av följande ställen:
HM
Jula
Rusta
Boozt
Kappahl
LaRedoute

Posted on 16 December, 2015, in Önskelista, Jul-ish, Kärlek, Lista, Present, Shopping. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a comment