Döden

Något som alla kan relatera till. Det är något alla har en åsikt om.

Det dör folk varje dag, varje minut, varje sekund.

Ändå kommer döden och slår en hårt i ansiktet när man som minst anar det.

Om döden hade varit en person hade jag velat slå denne hårt i ansiktet och skrika ut massa fula ord.

Döden är orättvis!

Döden drabbar ofta helt fel personer vid helt fel tillfällen. Jag hatar döden.

Den ställer till massa skit i onödan.

Det finns de som förtjänar en dejt med döden, men oftast är det de som får vänta längst.

Nej, döden är något jag aldrig kommer komma överens med.

Döden är något jag aldrig kommer vänja mig vid.

Fy fan!

Posted on 8 January, 2016, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. hej vännen, piottens mamma här. är det bra med dig, jag och kent gillade dig. hör av dig om du vill

Leave a comment