Max Factor


Jag är med och tävlar om:

Ageless Elixir Foundation + Serum
Colour Elixir lipstick
Colour Elixir lipliner
Max Effect Mini Nail Polish

För att komma till tävlingen (som avslutas den 20e nov) klickar du på bilden ovan. Tävlingen hålls av Josefin Landhagen

Posted on 16 November, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Inte alla som får det där paketet.. Det är en present till VIP-medlemmar 🙂

  2. Ingen aning, jag visste inte ens att jag var det.. Kanske om man bloggar om dom? Jag har gjort det flera gånger, men har aldrig meddelat dom om det, utan jag har gjort det för att jag har velat göra det eftersom jag tycker dom är kanon 🙂

  3. Ja, tråkigt att det ska vara så svårt att hitta en vettig människa. :S Men, men. Jaa, man får väl bli nunna eller lesbisk 😉

Leave a comment