Daily Archives: 3 April, 2009

Fredag kväll – GÄÄÄSP

Jag är jättetrött och klockan är bara 21:13. Kanske jag börjar vända
tillbaka dygnet? Fast det är ju konstigt.. För jag har nog aldrig varit
trött så här tidigt förr. Eller jo, kanske när jag var 5år-ish?

Jag ska upp relativt lagom tid i morgon. Hinner inte lösa krysset =(
Inte hela. Kanske första kvarten eller så. Kl 10:30 ska jag vara på
Fyrklövern för att få skjuts med de andra bowlarna till Sundsvall.
Ser inte alls fram emot resan. Men däremot när jag väl är på Birsta.
Där kommer jag ha skoj. Peppad som fasen redan nu. Det kommer
bli en bra helg. Och sova på hotell dessutom, gratis. Det blir nice.

Nu ska jag försöka hålla mig vaken ett tag till. Sen blir det sova.
Längtar redan efter att få lite sömn

Natti folks

Fredagsont

Träningsvärken smyger sig sakta ut i hela kroppen. Nu har jag inte ont i
bara högra överarmen utan också högra underarmen. Och jag kan inte
heller greppa en flaska med högerhanden utan att känna att det gör ont
i fingrarna.

Det är skoj med bowling